CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tinggal Jejak Anda Di Sini

10 January 2011

ON HIATUS (>_<)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pelancong yang datang singgah blogwalking atau yg sedang memenuhi syarat CONTEST FOTO KIUT yang dianjurkan di Ka-Ching Preloved. Zila nak bgtau blog ni sedang berhibernasi dikala musim dingin hehehe.

Walaupun begitu syarat tetap syarat ye....oleh sebab Zila belum ade kesempatan nk meng update kat blog ni... Zila nak meng PROMOT Meiko Naturactor yang sedang hangat dipasaran ni. Zila pun pakai sendiri tau..org2 kat taman ni pakat meng oder dari Zila ajelah...ade yg berminat nk tau dengan lebih lanjut??

Boleh je KLIK gambar kat bawah tu hehe


3 comments:

qaseh johanna

saye dah follow..yg ke 300.. ade adiah tak??

Anonymous

pet insurance Two of the most important factors in dog insurance are pre-existing illness and breed-specific exclusions. Consider signing up for a decreasing term insurance program. Second, good insurance policies can be either lifetime or non-lifetime coverage.

Unknown

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)